click2

Saturday, August 22, 2009

biarkan dia pergi


Ketika...
Pertama ku bertemu dia..
Hatiku terasa bergetar...
Seakan rasa itu kembali lagi...
Rasa cinta...yg tlah beberapa kali ku rasakan sebelumnya...
Namun akhirnya hanya membuahkan rasa kecewa...
Dan aku pun sakit.pedih.terluka ..dan kecewa...

Tuhan....
Mengapa rasa ini kembali lagi..?...
Dan mengapa aku jatuh hati kepadanya..?...
Tuhan...aku takut...
Aku takut di sakiti lagi...
Aku tak mau bencinta kerna aku tau diri aku x layak untuk dicintai...

Tuhan....
Aku mahlukMu yg ingin mencintai & di cintai...
Bukan mahluk yg ingin di sakiti..di kecewakan..di khianati...

Tuhan..
Bila memang dia yg terbaik buatku...
Satukanlah hatiku dan hatinya...
Namun...bila dia bukan yg terbaik buatku...
Pisahkanlah aku dan dia...sejauh-jauhnya..
Kerna sungguh..ku tak ingin tersakiti lagi..
Kerna cinta...

Ku biarkan dia pergi
Kerna dirinya tidak layak untukku…
Insan yang x pernah hargai apa itu cinta…
Ku serahkan padaNya
Kerna ku tlah letih untuk mengenal cinta
Tapi tidak pernah merasakannya…
Biar lah tuhan penentu segalanya..

1 comment:

zul said...

sapela yg sakitkan ati ko ni ye mek dib