click2

Monday, June 15, 2009

w.e.e.k.e.n.d

it was so dull and boring when i spending my whole weekend in unicell... nothing much that i can do here..gi makan, tdo ,wat assignment tu pon mlas and thats it..huhu
bile xde keje malam2 gi ah lepak kat tasik tgk itik or bebek bak kate org indonesia.. bley gak release2 tension kan...huhu i dont think so i will spend my next weekend here,,, emm bley mati kebosanan..huhu

i really want to go back home to jb..homesick sudahhhh..emm almost two weeks x blek..wahhh emm plus i miss my family damn much..emm ye ah next Wednesday kan my special day..mesti ah i want to spend my special moment with my family.. who else that i have here besides my close friends....

emmm mintak2 ari ni x panas sangat coz today i'm fasting..huuhu alhamdulillah.. kene lah bayar hutang yang tertunggak kan..kang nanti kene denda lak..hehehhe
so k lah nk smbung tdo..huhu ngantuknye..huaaaaa

No comments: