click2

Tuesday, November 16, 2010

makan ati

ape tu makan ati??
huhu...
hati yg pedih terhiris..sangat sakit dan pedih
bile kebenaran terungkap
hati terus berdarah luka dan berderai..
wahh sangat tragis kan..
bile hati tu bru jek nak bek
bru jek nk tampal plaster
ade jek yg datang koyakkan plaster tu
dan
dan bile dh kuat untuk hadapi esok
kenapa ade jek yg dtg merungkai masa silam
dan sejarah itu lah yg menghancurkan hati ini
sakit , pedih, lesu dan mati..
kalo sblm ni jiwe aku separuh mati..
skrg jiwe dh xde lagi...
ak x slahkan sesiapa
kerana ku yg bdoh
kerana x mampu untuk
ubati hatiku
dan tros2 an bgnyer terluke
sory hati..
sy tros trosan bg awk sakit
sy langsung xjge awk
sy tros bg awk hrapan
tp sbnrnyer
harapan tu lah yg memusnahkan awk
sbb harapan tu dh xde
dh pergi dan mati...
sy dh x larat untuk sme ni..
kekuatan dah dimusnahkan
bile kite dikhianati
dan pengorbanan slame ni hanya sia2..
terima kasih untuk segalanya..
selamat hari raya qurban
awk dh qurban kan ati sy


2 comments:

MUhammad SHAhimi aRIFFfin(mushariff) said...

Salam..
Jgn sedey2 ek~
apa pun yg terjadi hati ibarat adik beradik ngan kita..ibarat air yg dicincang xkan putus..Kita lukakan mcm mana pun hati tue dia tetap bersama kita =)

slamat hari raya korban =)

Adiba zehan said...

thanx shimi..
xde pe2 la
biase la kan
klo de jual ubat ilangkan sakit ati..sng jek ati nak baik kan..heheh
slamat hari raya