click2

Sunday, September 19, 2010

the end

padamkan cerita cinta


Kini kurasa semua
Ketenangan yang hadir dij iwa
Dapatku rasa segala
Bila akhirnya episod cinta

Sedih yang berpanjangan
Kini tiada lagi
Awan hitam berlalu
Hadir sinaran
Kita lupakan cinta lalu

Jangan kau rasa aku tak mampu
Lakukan semua kerana kau
Selalu berfikir aku tak mampu
Hidup tanpa mu kita padamkan
Memori lalu aku akhirkan cerita cintaku

Kini ku jalani hidup sendirian tanpa kau disisi
Tak perlu kau risaukan
Tak perlu ditangisi
Tak perlu difikirkan cerita cinta
Kita lupakan cerita itu

Jangan kau rasa aku tak mampu
Lakukan semua kerana kau
Selalu berfikir aku tak mampu
Hidup tanpa mu
Kita padamkan memori lalu

Tak mugkin kita akan bersama lagi kekasih
Kerna diri ini tak mampu haruni cinta mu
Cinta mu kita lupakan cerita itu

No comments: