click2

Wednesday, June 23, 2010

s.a.k.i.t

hatiku sakit, perih , pedih , menanah... terasa diri ini tak bernilai..syok sendiri...
nangis, kali ini bukan dr mata tp di hati..xde sape yg tau melainkan diri sendiri yang menahan sakit dihati..xpe lah ..naseb badan

ape salah aku sampai ko wat mcm ni..besar sgt ke salah aku..huh smp ko hukum aku mcm ni..hati aku sakit, skt sgt hanya tuhan jek tau..kdg2 smp org len yg jadi mangsa bile aku lepaskan kemarahan aku pada org len...
x bley ke kalo kite bahagia mcm dulu..xde lah rase tersisih mcm ni..kate org kalo kite syg org tu xde rahsia, sme masalah kite kongsi same. ni x..masalah ko masalah ko, masalah aku masalah aku. susah sorg2 sng sorg2 ..pe kes?? kalo dh x ske ckp lah..jgn wat aku mcm ni ley x..aku rase terseksa mcm ni.. tiap2 hari hati aku sakit..mcm ne aku nak msuk sem bru kalo skrg kat umah pon tetiap ari aku nangis... nape?? kalo aku salah aku mintak maaf..bg lah peluang aku berubah..sme org wat salah.,... aku tau aku x mcm org len, aku degil , ikot pale aku, tp x sme bende yang aku x ikot ckp ko kan..

ya allah , tolong lah hanya padamu aku berserah...kau hapuskanlah air mate ini... berikan lah aku kekuatan...aku x tahan hidup mcm ni,, setiap ari ati aku sakit menangis..takde sape yg paham ya allah..

i'll keep praying for things to be better and better..insyaallah

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku di perlukan

Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini
Perlu untuk dirinya

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

No comments: